LEVERING EN BETALING VAN DE BESTELLING

Waar kan ik de afleverstatus van mijn pakket controleren?

Na verzending van uw bestelling sturen wij u een bevestigingsmail met het nummer van uw pakket. De leveringsstatus kan dan worden gevolgd op de website van de koeriersdienst die u heeft gekozen voor de levering.

Hoe kom ik achter de verwachte leveringsdatum?

Onze klanten worden op de hoogte gebracht van de verwachte leveringsdatum voordat ze een bestelling plaatsen - wanneer ze op het product klikken, kan deze datum worden gevonden onder de specifieke maten aan de rechterkant van de afbeelding. De verwachte leveringsdatum wordt ook weergegeven in de winkelwagen tijdens het hele bestelproces en in de bevestigingsmail van de bestelling.

Welke leveringsmogelijkheden bieden jullie aan?

Levering wordt uitgevoerd door GLS Meer informatie over levering kunt u vinden op deze link: https://www.dedoles.nl/verzendkosten-en-levering

Hoe lang duurt de levering?

De levering is afhankelijk van welke goederen u heeft gekozen. De levering van de bestelling duurt in het ideale geval tot 2 weken, tenzij bij de bestelling en de bevestiging van de bestelling anders wordt vermeld.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

U kunt de bestelling vooraf betalen - met een online kaart of paypal. In de tweede stap van het bestelproces kiest u de gewenste betalingsmethode in de winkelwagen. Online betaling met creditcard: Zodra u de bestelling heeft aangemaakt, wordt u via onze website doorgestuurd naar de betalingsgateway waar u de goederen kunt betalen. Dit is de snelste en meest effectieve betalingsmethode. Sluit het scherm met onze website niet af, anders wordt de doorverwijzing naar de betalingsgateway onderbroken...

Hoeveel kost de verzending?

De actuele verzendkosten zijn te vinden op de volgende link: https://www.dedoles.nl/verzendkosten-en-levering

Kan ik de leveringsdatum of het adres wijzigen als het pakket al is verzonden?

Het afleveradres kan worden gewijzigd zolang de bestelling nog niet naar de expeditie is verplaatst en niet in het verpakkingsproces zit. Neem met dit verzoek direct contact op met onze klantenservice. De leveringsdatum kan niet worden gewijzigd na bevestiging van de bestelling.