REGISTRATIE- EN BESTELPROCES

Hoe kan ik een bestelling op uw website plaatsen?

Kies de gewenste productcategorie in het hoofdmenu. Zodra u naar de categorie wordt doorverwezen, kunt u een specifiek ontwerp kiezen waarin u geïnteresseerd bent door op de productafbeelding te klikken. Kies de maat die u wilt bestellen aan de rechterkant van de productafbeelding. De verwachte leveringstermijn wordt voor elke maat bepaald. Als u akkoord gaat met de leveringstermijn, klikt u gewoon op de knop "Toevoegen". Rechtsboven ziet u een gemarkeerd veld met een titel WINKELWAGEN. Al...

Waarom kan ik mijn bestelling niet voortzetten of voltooien?

Als u op de knop " Ga verder met je bestelling " klikt, zou u de volgende pagina met leverings- en betalingswijzen moeten zien. Als dit niet gebeurt, is het mogelijk dat een van de producten in uw winkelwagen ondertussen is uitverkocht. Wij raden u aan uw winkelwagen te controleren. Na het verwijderen van het niet-beschikbare product, zou u verder moeten kunnen gaan met uw bestelling. Als u op de knop "Bestelling afronden" klikt in de laatste stap van het bestelproces en de pagina reageert niet...

Waarom kan ik geen producten aan de winkelwagen toevoegen of een bestelling plaatsen?

Als de gewenste producten beschikbaar zijn in onze e-shop, maar u kunt ze niet toevoegen aan de winkelwagen of een bestelling plaatsen, kan het probleem liggen in de browser of het apparaat dat u gebruikt. Wij raden u aan om een ander apparaat of browser te proberen (Google Chrome werkt meestal erg goed). Als geen van beide oplossingen werkt, is een andere optie om onze website via de incognitomodus te openen. De website zou dan moeten werken zonder andere problemen.

Hoe weet ik dat mijn bestelling verwerkt is?

Zodra u een bestelling plaatst, ontvangt u een e-mail ter bevestiging dat wij uw bestelling hebben ontvangen. Deze e-mail wordt vaak naar de SPAM of ongewenste map gestuurd, dus we raden u aan om ook deze mappen te controleren. Voor een correct afgewerkte bestelling moet u op de knop " Bestelling plaatsen met betalingsverplichting " onderaan de 3de stap van het bestelproces in de winkelwagen klikken.

Kan ik de bestelling per telefoon plaatsen?

Helaas is het niet mogelijk om via de telefoon te bestellen, omdat het nodig is om uw bestelling en persoonlijke gegevens te bevestigen in de laatste stap van het bestelproces. Op deze manier kunnen we eventuele misverstanden voorkomen. :)

Hoe kan ik me aanmelden op jullie website?

U vindt een link naar de aanmelding rechtsboven in een grijze lijst. Zodra u naar de registratiewebsite wordt doorverwezen, hoeft u alleen nog maar uw persoonlijke gegevens in te voeren en uw registratie te bevestigen. Een bevestigingsmail met een gegenereerd wachtwoord wordt naar uw e-mailadres gestuurd. Na het inloggen kunt u dit wachtwoord in uw persoonlijke instellingen wijzigen. Als deze e-mail naar uw SPAM-map wordt gestuurd, raden wij u aan onze berichten handmatig naar de hoofdmap van d...

Waarom krijg ik geen e-mails van jullie?

Onze e-mails kunnen soms in de SPAM, junk, of reclame folder terecht komen. Gelieve deze ook te controleren. Als u onze e-mails in deze mappen vindt (SPAM, junk, enz.), raden wij u aan al onze berichten handmatig naar de hoofdmap in de inbox te verplaatsen. Als u onze e-mails zelfs in deze mappen niet kunt vinden, neem dan contact (https://www.dedoles.nl/contact)op met onze klantenservice.

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

Zorg ervoor dat u het juiste wachtwoord en de juiste gebruikersnaam heeft ingevoerd. Als u niet meer dan één keer kon inloggen, neem dan contact op met onze klantenservice op hallo@dedoles.nl. Onze collega's zullen uw wachtwoord wijzigen zodat u uw account zonder enige beperking kunt gebruiken. :)

Hoe kan ik mijn login wachtwoord in het account wijzigen?

Na het inloggen klik op de knop Gegevens wijzigen en aan het einde vindt u de sectie voor het wijzigen van een wachtwoord,. Voer een nieuw wachtwoord in, bevestig het en sla de wijzigingen op.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Na het inloggen klikt u op de knop Mijn bestellingen waar u alle bestellingen kunt vinden die u heeft geplaatst.

Hoe kan ik de kortingscode toepassen?

De kortingscode moet in de eerste stap van het bestelproces worden toegepast. Voer de code in het betreffende veld in de winkelwagen in, gemarkeerd als "Kortingscode"" en bevestig dit door op de knop "Gebruiken" te klikken. Het is noodzakelijk om deze kortingscode in hetzelfde formaat in te voeren als u deze ontvangen heeft - in hoofdletters en zonder spaties.

Waarom kan ik de kortingscode niet toepassen?

Zorg ervoor dat u deze in hetzelfde formaat invoert als u van ons heeft ontvangen (d.w.z. in hoofdletters en zonder spaties), en bevestig deze door op de knop "Gebruiken" te klikken. Controleer ook of uw coupon kan worden gebruikt op de producten die u hebt besteld. Veel van onze coupons kunnen niet worden toegepast op de afgeprijsde goederen en kunnen niet worden gecombineerd met andere coupons en speciale aanbiedingen. Het is mogelijk om slechts 1 kortingscode per bestelling toe te passen.

Als ik meer dan één verwachte leveringsdatum heb, op welke moet ik dan vertrouwen?

Als u meer artikelen met verschillende leveringstermijnen heeft geselecteerd, houdt u dan altijd rekening met de laatste. Het kan zijn dat sommige producten niet op voorraad zijn, daarom moeten we ze bij onze externe leverancier bestellen. Alle producten worden dan in één keer in één pakket verzonden.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief (nieuws verzonden per e-mail)?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door simpelweg op de afmeldlink in de voettekst van elke nieuwsbrief te klikken. "Te veel e-mails? Schrijf je uit of wijzig je voorkeuren."

Hoe vind ik producten die op voorraad zijn?

Als u bijvoorbeeld alleen sokken wilt zien die op voorraad zijn, is het noodzakelijk om het filter boven de door u geselecteerde productcategorie te gebruiken. Vink de beschikbaarheid "onmiddellijk" aan, evenals de gewenste maat om alleen ontwerpen in deze specifieke maat te zien die we in voorraad hebben.