REGISTRATIE- EN BESTELPROCES

Hoe kan ik een bestelling op uw website plaatsen?

Kies eenvoudig het specifieke product waarin u geïnteresseerd bent. Wanneer u het product opent, kunt u het direct in de winkelwagen plaatsen in de gewenste maat, of u kunt het aanklikken om een gedetailleerde beschrijving of extra foto's van het product te bekijken, op basis waarvan u het artikel in de door u gewenste maat kunt bestellen. Kies alstublieft rechts van de productafbeelding de maat die u wilt bestellen. Bij elke maat wordt de verwachte leverdatum aan de vervoerder weergegeven. Als...

Kan ik de bestelling per telefoon plaatsen?

Het spijt ons, maar we maken geen bestellingen op basis van telefonische gesprekken, aangezien het noodzakelijk is om uw bestelling en persoonlijke gegevens te bevestigen in de laatste stap van het bestelproces. Op deze manier kunnen we eventuele misverstanden voorkomen 🙂

Waarom kan ik mijn bestelling niet voortzetten of voltooien?

Als u op de knop " Ga verder met je bestelling " klikt, zou u de volgende pagina met leverings- en betalingswijzen moeten zien. Als dit niet gebeurt, is het mogelijk dat een van de producten in uw winkelwagen ondertussen is uitverkocht. Wij raden u aan uw winkelwagen te controleren. Na het verwijderen van het niet-beschikbare product, zou u verder moeten kunnen gaan met uw bestelling. Als u op de knop "Bestelling afronden" klikt in de laatste stap van het bestelproces en de pagina reageert niet...

Waarom kan ik geen producten aan de winkelwagen toevoegen of een bestelling plaatsen?

Als de gewenste producten beschikbaar zijn in onze e-shop, maar u kunt ze niet toevoegen aan de winkelwagen of een bestelling plaatsen, kan het probleem liggen in de browser of het apparaat dat u gebruikt. Wij raden u aan om een ander apparaat of browser te proberen (Google Chrome werkt meestal erg goed). Als geen van beide oplossingen werkt, is een andere optie om onze website via de incognitomodus te openen. De website zou dan moeten werken zonder andere problemen.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling is geregistreerd?

Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een bevestigingsmail van de ontvangst van uw bestelling. De bevestigingsmail kan in de map SPAM of RECLAME in uw e-mailbox terechtkomen, daarom raden we aan ook deze mappen te controleren. Een voorwaarde voor het correct afronden van de bestelling is de bevestiging van kennisname van de algemene voorwaarden en vervolgens het aanvinken van de knop "Bindend bestellen" rechtsonder in de laatste stap van het bestelproces.

Wat als ik geen betalingsbewijs in het pakket wil voegen?

Aangezien we proberen op een verantwoorde manier om te gaan met het milieu, voegen we geen documenten toe aan het pakket. Alle documenten worden uitsluitend in elektronische vorm gestuurd naar het e-mailadres dat de klant heeft opgegeven bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe kan ik me aanmelden op jullie website?

U kunt inloggen op uw account of een nieuw account registreren door rechtsboven op het pictogram van de poppetje te klikken of direct [HIER](https://www.dedoles.nl/inloggen). Na de omleiding hoeft u alleen uw gegevens in te vullen en de registratie te bevestigen. We sturen een bevestigingsmail naar uw e-mailadres met informatie over uw gebruikersnaam en wachtwoord. Na inloggen kunt u uw wachtwoord wijzigen in de sectie "Gegevens wijzigen". Als deze e-mail in de SPAM-map terechtkomt, raden we aa...

Waarom krijg ik geen e-mails van jullie?

In sommige gevallen kunnen onze e-mails in uw e-mailbox als ongewenste e-mail terechtkomen, zoals in de mappen SPAM of RECLAME. We vragen u deze mappen te controleren. Als u onze e-mails in de genoemde mappen (SPAM, RECLAME, enz.) vindt, raden we aan om al onze berichten handmatig naar de hoofdmap van uw inbox te verplaatsen. Als u onze e-mails niet kunt vinden, zelfs niet in de ongewenste e-mail, neem dan contact op met onze [klantenservice](https://www.dedoles.nl/contact).

Waarom kan ik niet inloggen op mijn account?

Probeer te controleren of u de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevoerd. Als het u nog steeds niet lukt om in te loggen, neem dan contact op met onze klantenservice via het [contactformulier](https://www.dedoles.nl/contact). Onze medewerkers zullen uw wachtwoord aanpassen en daarna zou u uw account zonder beperkingen moeten kunnen gebruiken 🙂

Hoe kan ik mijn login wachtwoord in het account wijzigen?

Na het inloggen, klik dan op de balk "Gegevens wijzigen", ga naar de sectie "Wachtwoord wijzigen", voer het nieuwe door u gekozen wachtwoord in, bevestig het en sla de wijzigingen op.

Waar kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Na het inloggen op uw account, klik op de balk "Mijn bestellingen", waar u alle bestellingen die u bij ons hebt geplaatst, evenals gedetailleerde informatie daarover, zult vinden.

Hoe kan ik de kortingscode toepassen?

De coupon moet worden gebruikt in de eerste stap van het bestelproces in de winkelwagen door de bijbehorende code in het vak "Kortingscode / Cadeaubon" in te voeren en op de knop "Gebruiken" te klikken. De code moet precies worden ingevoerd zoals u deze heeft ontvangen, dus in hoofdletters en zonder spaties. Als u een bestelling plaatst via een mobiele telefoon, moet u in de winkelwagen naar beneden scrollen naar het einde van het overzicht, waar u dit veld zult vinden.

Waarom kan ik de kortingscode niet toepassen?

Zorg er alstublieft voor dat u de code precies heeft ingevoerd zoals u deze van ons heeft ontvangen (d.w.z. in hoofdletters en zonder spaties) en dat u de toepassing van de code heeft bevestigd door op de knop "Gebruiken" te klikken. Controleer ook of de coupon nog steeds geldig is en toepasbaar is op de producten die u bestelt. In één bestelling kan slechts één kortingscoupon worden gebruikt; het is niet mogelijk om verschillende coupons te combineren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Informatie over de verzending van het product is zichtbaar op onze website direct bij het product. Wij verzenden de goederen doorgaans binnen 1-2 werkdagen. Vervolgens wordt het pakket opgehaald door de vervoerder, die de klant informeert over de exacte levertijd.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief (nieuws verzonden per e-mail)?

Om je af te melden voor de nieuwsbrief, klik je op de afmeldlink die zich in de voettekst van elke nieuwsbrief bevindt - "Te veel e-mails? Afmelden of instellingen wijzigen".