LEVERING EN BETALING VAN DE BESTELLING

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling is verzonden?

Na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een informatieve e-mail waarin u een link vindt om de voortgang van uw zending te volgen. De eerste beweging in de zendingstracering is meestal zichtbaar binnen 24 uur na ontvangst van het pakket in het eerste depot van de vervoerder.

Welke leveringsmogelijkheden bieden jullie aan?

Wij leveren pakketten via verschillende koeriersbedrijven. Meer informatie over de verzending vindt u via deze [link](https://www.dedoles.nl/verzendopties).

Hoe lang duurt de levering?

Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Vervolgens wordt het pakket overgedragen aan de vervoerder. De standaard verzendtijd wordt weergegeven bij de keuze van de verzendmethode. De levertijd kan variƫren afhankelijk van het type verzending.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

De actuele betaalmethoden voor uw bestelling vindt u [HIER](https://www.dedoles.nl/betalingsmogelijkheden).

Wat als ik de variabele symbool niet heb ingevoerd bij de betaling?

Toewijzing van een betaling via bankoverschrijving duurt doorgaans twee werkdagen. Als u binnen twee werkdagen geen informatieve e-mail ontvangt over de succesvolle betaling, betekent dit dat de betaling niet automatisch is toegewezen. Stuur ons in dit geval alstublieft een betalingsbevestiging. Wij zullen de betaling traceren en vervolgens aan de bestelling koppelen.

Hoeveel kost de verzending?

Het actuele verzendtarief vindt u via deze [link](https://www.dedoles.nl/verzendopties).

Waarom heb ik geen gratis verzending, terwijl ik wel de minimale bestelwaarde voor gratis verzending heb behaald?

Gratis verzending bij het behalen van de minimale bestelwaarde geldt alleen voor geselecteerde verzendmethoden, zoals we ook aangeven in de winkelwagen. Meer gedetailleerde informatie en het actuele verzendtarief vindt u via deze [link](https://www.dedoles.nl/verzendopties).

Kan ik de leveringsdatum of het adres wijzigen als het pakket al is verzonden?

Het is mogelijk om het afleveradres te wijzigen, zolang de bestelling nog niet is doorgegeven voor verzending en nog niet in het verpakkingsproces zit. Neem contact op met onze [klantenservice](https://www.dedoles.nl/contact)voor deze wijziging. De leverdatum kan niet worden gewijzigd nadat de bestelling is bevestigd. Als uw bestelling al is verzonden, kunt u de wijziging van het adres of de leveringstermijn rechtstreeks met de gekozen vervoerder regelen, mits dit mogelijk is.