Waarom kan ik mijn bestelling niet voortzetten of voltooien?

Als u op de knop " Ga verder met je bestelling " klikt, zou u de volgende pagina met leverings- en betalingswijzen moeten zien. Als dit niet gebeurt, is het mogelijk dat een van de producten in uw winkelwagen ondertussen is uitverkocht. Wij raden u aan uw winkelwagen te controleren. Na het verwijderen van het niet-beschikbare product, zou u verder moeten kunnen gaan met uw bestelling.

Als u op de knop "Bestelling afronden" klikt in de laatste stap van het bestelproces en de pagina reageert niet (er is geen informatie over een succesvol geplaatste bestelling), dan kunnen de redenen zijn:

1.       Het verplichte veld "Ik heb de algemene voorwaarden en voorwaarden voor de verwerking van persoonsgegevens gelezen.." is niet aangevinkt.
2.       Het systeem geeft een fout aan in het factuur- of afleveradres en u dient dit te corrigeren.
3.       Een van de producten in uw winkelwagen is uitverkocht en u moet het uit de winkelwagen verwijderen.

In het geval dat de bestelling niet kan worden afgerond, ook al voldoet u aan al deze voorwaarden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.