CLAIM/RETOURZENDING VAN GOEDEREN

Is het mogelijk om de goederen te retourneren?

Als u de goederen bestelt en ze passen u niet, dan kunt u ze binnen 100 dagen omruilen of retourneren zonder opgaaf van reden. Voor ruilen, retourneren of klachten gebruikt u het "Retour- en omruilformulier" "of het "Klachtenformulier". U vindt ze in de rubriek "Klachten en retouren" onderaan onze pagina.

Naar welk adres moet ik de goederen terugsturen?

Wij raden u aan de goederen samen met het ingevulde formulier als aangetekende brief of als pakket met tracking naar het volgende adres te sturen: Expandeco - Dedoles, s. r. o. Reigerstraat 3 7731 ZP Ommen Netherlands

Moet ik een retour- /omruilformulier of claimformulier bij het pakket voegen met de goederen die ik verstuur?

Ja, als u goederen wilt retourneren/ruilen of een claim wilt indienen, doe dan a.u.b. het retournerings-/ruilformulier of claimformulier in het pakket met de goederen. Als u dat niet heeft gedaan, stuur ons dan deze alstublieft naar hallo@dedoles.nl of via ons contactformulier en onze klantenservice zal het doorsturen naar onze klachtenafdeling.

Kan ik het product omruilen voor een ander onderwerp?

We staan de uitwisseling stuk voor stuk toe. Het is mogelijk om het product om te ruilen voor een andere maat of een ander motief, maar alleen voor hetzelfde type product.

Waar vind ik de productcodes die nodig zijn voor het retour/omruil/claimformulier?

U vindt de productcodes van bepaalde goederen op de factuur van uw bestelling, die u per e-mail wordt toegezonden. De codes staan voor de naam van elk product. U kunt de productcodes ook rechtstreeks op onze website vinden - klik gewoon op "Meer informatie" op de pagina van het desbetreffende product.

Is het mogelijk om mijn geld terug te betalen op de postwissel?

Helaas niet. Het geld kan alleen via een bankoverschrijving op uw bankrekening worden teruggestort.

Als ik besluit om de goederen te retourneren, zullen jullie dan de verzendkosten terugbetalen?

Helaas niet. Wij betalen wel de verzendkosten voor de geruilde goederen. Daarom vragen wij u de goederen per aangetekende zending of met tracking te retourneren en niet onder rembours.

Wat als mijn pakket verloren gaat of je krijgt het niet?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij controleren de situatie direct met de vervoerder, waar we indien nodig een leveringsklacht zullen indienen en we zullen de oplossing van de klacht verder met u afspreken.

Wat zijn de andere voorwaarden voor het accepteren van een geretourneerde bestelling?

De voorwaarde voor het accepteren van de omruiling of retour is ongewassen en ongedragen goederen met de originele labels. Om hygiƫnische redenen accepteren wij geen getest ondergoed (of ondergoed met gescheurde/beschadigde verpakking) en onverpakte sokken zonder de originele labels. Wat betreft de klacht, indien u beschadigde goederen van ons heeft ontvangen, vragen wij u ons hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en foto's van de schade te sturen via het contactformulier: https://www.de...

Wat als ik beschadigde goederen ontvang?

Hoewel we veel moeite doen om alleen producten van hoge kwaliteit te verkopen, kan het voorkomen dat sommige van onze producten beschadigd zijn of een productiefout hebben. In het geval dat u beschadigde goederen ontvangt, kunt u hier (https://www.dedoles.nl/contact)een foto sturen naar onze klantenservice. Zij zullen hun best doen om het probleem naar uw tevredenheid op te lossen.